maanantai 30. tammikuuta 2012

Heipä hei!

Olin viikonloppuna 28.1 Lohjalla näyttelyissä, mukana oli Tooti, Donfero, Sintya ja Jokeri
Näyttelyt menivät mukavasti ja kanit saivat kivat pisteet:
  • Tooti 94p + kuma + rop
  • Donfero 93p
  • Sintya 93,5p
  • Jokeri 94p + kuma
Mukaan myös lähti Hannan kani Myrtti joka muutti nyt asumaan meille joksikin aikaa. Olen koittanut ystävystyttää nyt Myrttiä ja Nittiä.

Lähdin Lohjalta suoraan kohti Helsinkiä Annetelle, olin siellä yötä ja teimme meitsille alahuuleen lävistyksen!



Tässä näkyy tämä minun uusi lävistykseni. Eli se on tuossa alahuulessa keskellä.










Tässä alhaalla vielä tämän päiväisiä kuvia. Minulla on tämän viikon lainassa chn kamera, canon eos 550d. Mukavaa käyttää pitkästä aikaa toimivaa kameraa!


post signature

0 kommenttia:

Lähetä kommentti

 

• Blogipohja Ipietoon | © 2017 Never forget to smile | Maija C. Suni